Veel gestelde vragen

Boeking

Moet ik bij musea- en/of horecagelegenheden zelf ook een reservering plaatsen?
Nee, de City Boost wordt volledig door ons verzorgd. De ticketprijs is inclusief de toegangsprijs voor de musea. Just relax and enjoy!

Ik wil graag met een groep van 3 personen een City Boost boeken, is dit mogelijk?
Ja, het is mogelijk om met 3 personen een City Boost te boeken. We bieden tickets voor groepjes van 2 en 4 personen aan. Wil je met z’n 3-en op pad dan kan je hiervoor het ticket ‘THE 4 OF US’ boeken.

Ik wil graag voor meer dan 4 personen een City Boost boeken, is dit mogelijk?
Neem alsjeblieft per e-mail contact op met ons via: info@fortheloveofamsterdam.nl.

Ik wil voor mijn organisatie de City Boost over Ondernemersgeest boeken, hoeveel personen kunnen er maximaal deelnemen?
Er kunnen maximaal 20 personen deelnemen aan de City Boost. Indien je meer mensen binnen je organisatie wilt laten deelnemen, kun je contact met ons opnemen en gaan we met elkaar in overleg over de mogelijkheden. Het is belangrijk om te weten dat de groep tijdens de City Boost wordt opgesplitst  in 2- en/of 4-tallen, om voor een optimale City Boost ervaring te zorgen en ons aan de corona maatregelen te houden.

Kan het aantal deelnemers (na boeking) nog gewijzigd worden?
Annuleringen kunnen per e-mail geregeld worden via: Mijn reserveringen. Als je het aantal deelnemers wilt wijzigen, raden we je aan de bestaande reserving te annuleren en een nieuwe reservering aan te maken.

Is het mogelijk om mijn tijdsslot nog te wijzigen?
Ja, bij ‘mijn reservering’ onder ‘meer’ in het hoofdmenu, vind je een overzicht van jouw City Boosts. Hier kun je ook je gegevens - inclusief het tijdsslot - wijzigen. Houd er echter wel rekening mee dat het tijdsslot tot minimaal 48 uur van tevoren gewijzigd kan worden.

Kan ik een ticket kopen op de locatie?
Nee, je kan een City Boost alleen online kopen. Op onze website kun je een boost kiezen en vervolgens word je stapsgewijs door het proces van bestellen geleid.

Inhoudelijke en praktische zaken


Uit welke elementen bestaan de City Boosts?
De belangrijkste elementen van onze City Boost zijn natuurlijk: het samen op avontuur gaan in de stad en het voeren van een verfrissend, echt gesprek. Wat betreft de fysieke activiteiten: er wordt gewandeld, een museum bezocht en tevens genoten van het lekkers dat de Amsterdamse horeca te bieden heeft.

Is er een begeleider bij mijn City Boost?
Nee, de begeleiding van je City Boost gebeurt door een step-by-step guide op je telefoon. De link hiervoor ontvang je een avond van tevoren per e-mail.

Kan ik een City Boost pauzeren of later voortzetten?
Nee, de link voor de step-by-step guide op je telefoon verloopt een paar uur na jouw boost. Echter, je hoeft je echt niet te haasten, je krijgt genoeg tijd om de City Boost optimaal te benutten.

Kom ik, wanneer ik alleen voor mezelf een City Boost boek, met personen in een groep die ook alleen een City Boost boeken, of ook met mensen die elkaar al kennen?
Nee je wordt ingedeeld met mensen die ook voor zichzelf een enkele boeking hebben gedaan. Zo krijg je de mogelijkheid om nieuwe mensen te ontmoeten en met elkaar een unieke ervaring op te doen.

Ontvang ik de step-by-step guide van een City Boost al voorafgaand aan de City Boost?
Ja, je ontvangt deze een avond van tevoren per e-mail.

Waar is het vertrekpunt van de City Boosts?
Het vertrekpunt is afhankelijk van het thema dat je kiest voor een City Boost en is hier te vinden. Alle startlocaties bevinden zich op maximaal 30 minuten lopen vanaf Centraal Station.

Gaat een City Boost ook door bij onaangename weersomstandigheden?
Natuurlijk! Slecht weer bestaat niet, slechte kleding daarentegen…

Kosten

Moet ik bij musea zelf nog een toegangskaartje kopen?
Nee, de City Boost wordt volledig door ons verzorgd. De ticketprijs is ook inclusief de toegangsprijs voor de musea. Just relax and enjoy!

Krijgen studenten, kinderen, organisaties of senioren (65-plussers)korting?
Nee, onze stichting is gericht op het ondersteunen van de Amsterdamse musea en horeca. Onze opbrengsten zullen hen een zetje in de goede richting bieden, nu ze zwaar getroffen zijn door de coronacrisis. Het is voor ons daarom niet mogelijk om kortingen te bieden met het oog op een prachtige doelstelling. Wil je toch meedoen maar heb je de middelen niet tot je beschikking? Aarzel niet en neem per e-mail contact met ons op via: info@fortheloveofamsterdam.nl

Kan ik mijn CJP-pas, museumjaarkaart en/of ICOM kaart inzetten bij de City Boosts?
Nee, zoals hierboven benoemd is de opbrengst momenteel meer dan nodig. Korting geven is daarom geen optie.

Wat zijn de annuleringskosten bij annulering van een City Boost?
Er zijn geen annuleringskosten. Wel krijg je de mogelijkheid om je boeking te wijzigen of te doneren aan de stichting. Je bijdrage zal in dit geval worden ingezet om anderen (die dit nodig hebben en met hulp van de Gemeente Amsterdam zijn geselecteerd) ook de ervaring van een city boost cadeau te geven. Uiteraard is dit geen verplichting en kun je ook je geld teruggestort krijgen.

TOEGANKELIJKHEID

Mag ik mijn hond (of andere huisdieren) meenemen tijdens de City Boosts?
Nee, helaas is dit niet mogelijk i.v.m. interne regels van de aangesloten horeca en musea.

Zijn alle City Boosts toegankelijk voor personen met een beperking?
Dit is afhankelijk van de beperking. Bij twijfel kun je hierover per e-mail contact met ons opnemen via: info@fortheloveofamsterdam.nl

DE STICHTING

Hoe gaat de sponsoring van een eenzame bewoner in zijn werking?
Hiervoor werken we samen met de Gemeente Amsterdam. Uit de bijdrage van onze zakelijke deelnemers stellen we tickets beschikbaar vanuit de stichting For the love of Amsterdam. De gemeente selecteert en koppelt een eenzame bewoner aan een vrijwilliger. Zo bezorgen wij Amsterdamse bewoners die het nodig hebben een leuke en verfrissende dag met dank aan de deelnemende bedrijven en de Gemeente Amsterdam.

Ik ben woonachtig buiten Amsterdam, zijn de City Boosts voor mij dan ook interessant?
Zeker. Voor alle liefhebbers van het prachtige Amsterdam is de City Boost een heuse aanrader!

Privacy

Welke persoonlijke informatie verzamelen we?
Wanneer je bestelt, je registreert of contact met ons opneemt op onze site, kan het zijn dat je gevraagd wordt je e-mailadres of andere gegevens in te voeren om je te helpen het platform correct te gebruiken.

Wanneer verzamelen we informatie?
Wij verzamelen informatie van je wanneer je ons contactformulier indient.

Hoe gebruiken we je gegevens?
We kunnen de informatie die we van je verzamelen als je contact met ons opneemt, je registreert, een aankoop doet (wanneer we deze mogelijkheid toevoegen), je inschrijft voor onze nieuwsbrief, reageert op eenenquête of marketingcommunicatie, op de website surft of bepaalde andere functies van de site gebruikt op de volgende manieren:
- Om je ervaring te personaliseren en om ons in staat te stellen het soort inhoud en productaanbod te leveren waarin je het meest geïnteresseerd bent.
- Om je transacties snel te verwerken.
- Om periodieke e-mails te sturen met betrekking tot je bestelling of andere producten en diensten.

Hoe beschermen we je informatie?
Onze website wordt regelmatig gescand op veiligheidslekken en bekende kwetsbaarheden om je bezoek aan onze site zo veilig mogelijk te maken. Je persoonlijke informatie bevindt zich achter beveiligde netwerken en is alleen toegankelijk voor een beperkt aantal personen die speciale toegangsrechten hebben tot dergelijke systemen, en die verplicht zijn de informatie vertrouwelijk te behandelen. Bovendien is alle gevoelige/kredietinformatie die je verstrekt gecodeerd via Secure Socket Layer(SSL) technologie. We implementeren verschillende beveiligingsmaatregelen wanneer een gebruiker een bestelling plaatst, zijn gegevens invoert, indient of er toegang toe heeft om de veiligheid van je persoonlijke gegevens te waarborgen.

Gebruiken wij 'cookies'?
We kunnen 'cookies' opslaan voor Google Analytics als deze worden ingesloten.

Je kunt ervoor kiezen om je computer te laten waarschuwen als er een cookie wordt verzonden, of je kunt ervoor kiezen om alle cookies uit te schakelen. Je doet dit via de instellingen van je browser. Aangezien elke browser een beetje anders is, kun je in het Help-menu van je browser de juiste manier vinden om je cookies aan te passen. Als je de cookies uitschakelt, is het mogelijk dat sommige functies die je site efficiënter maken, niet goed functioneren.

Suggesties of opmerkingen?

Thank you! Your message has been received.

We'll get back to you as soon as possible.
Oops! Er ging iets mis. Excuus hiervoor. Probeer het later nog een keer!